Suomen Tanssipelaajat ry

Suomen Tanssipelaajat ry on perustettu kesällä 2006. Sen tarkoituksena on luoda pohja suomalaisten tanssipelaajien yhteisötoiminnalle sekä edistää lajia yleisesti tanssi-, peli- ja liikuntamuotona koko Suomessa. Yhdistys tekee yhteistyötä monien tahojen kanssa tarjotakseen sekä aktiivisille että satunnaisille pelaajille paremmat mahdollisuudet harrastaa tanssipelaamista ympäri Suomea. Pelimahdollisuuksia on tarjolla kolikkopelilaitteiden ja kotipelilaitteistojen sekä erilaisten promootioiden, tapahtumien ja kilpailujen muodossa.

Suomen Tanssipelaajat ry on Suomen elektronisen urheilun liiton jäsen.

Lisätietoa tanssipelaamisesta saat yleisesti subredditistämme tai Discord-palvelimelta. Mikäli olet kiinnostunut tanssipeleistä osana järjestämääsi tapahtumaa, voit olla yhteydessä yhdistyksen yhteyshenkilöihin.

Toiminta

Suomen Tanssipelaajat ry edistää tanssipelien asemaa useilla eri tavoilla. Tällä hetkellä yhdistyksen toimintaa ovat:

• Erilaisten tanssipelaajille suunnattujen tapahtumien ja kilpailujen järjestäminen. Vuosittain järjestetään muutama suurempi tapahtuma tutustumista ja yhdessäoloa varten, sekä kilpailuita vähintään kuukausittain.
  • Erilaiset yhteistyöprojektit muiden tahojen kanssa. Tällä hetkellä yhteistyötä tehdään muun muassa Suomen elektronisen urheilun liiton, Pelika.net:n ja ASSEMBLY Organizing kanssa. Projektien tarkoituksena on tuoda tanssipelejä suuren yleisön tietoisuuteen, sekä levittää tanssipelejä esimerkiksi kouluihin ja nuorisotiloille.
  • Paikallisten tanssipeliyhdistysten ja -yhteisöjen kannustaminen ja tukeminen.
  • Tanssipelit.fi-sivuston ylläpitäminen.
  • Tanssipelien harrastajien tukeminen eri tavoin, esimerkiksi luomalla yhteisöllisyyttä sivuston ja tapahtumien kautta.
  • Erilaisten jäsenetujen tarjoaminen yhdistyksen jäsenille.

Promootio, kisat, laitteiston vuokraus

Yhdistys voi maltillista korvausta vastaan vuokrata laitteistoa tai järjestää pelipisteitä tai kilpailuja tapahtumissa. Lähtökohtaisesti vuokraaja vastaa laitteston kuljetuksesta. Maksu katsotaan tapaus- ja tapahtumakohtaisesti, mutta tässä esimerkkihintoja:

-Pelkän laitteiston vuokraus (1-3pv) 250€ -Laitteisto ja pyörittäjä (1pv) 550€

Esa Laitinen
Sähköposti: esa.laitinen (ät) tanssipelit.fi
Puhelin: 0405731053

Liittyminen

Yhdistykseen liittyminen on ilmaista ja helppoa. Tee se täällä!

Hallitus kaudella 2022

Puheenjohtaja: Renne Brandt Varapuheenjohtaja: Esa Laitinen
Sihteeri: Meo Ekroos
Taloudenhoitaja: Markus Kokkonen
Muut hallituksen jäsenet: Maria Järvinen, Maria Laukkanen, Juha Manninen

Toimihenkilöt kaudella 2022

Toiminnantarkastaja: Jari Saukkonen
Toiminnantarkastajan varahenkilö:

Vastuuhenkilöt

Yhteyshenkilöt: Renne Brandt Sähköposti: pj (ät) tanssipelit.fi

Säännöt

Yhdistyksen ajantasaiset säännöt löydät täältä.